x تبلیغات
موکت ، چمن مصنوعی ، پارکت لمینت

موکت تافتینگ

  

هنگام تعیین موکت ، ممکن است در مورد ساخت نخ کنجکاو باشید و احتمالاً گیج شوید که کدام نوع بهتر است. در این مقاله ، ما در مورد اینکه تافتینگ چیست ، تاریخچه تافتینگ و خرید موکت تافتینگ ارزان و اینکه چگونه این صنعت در طول زمان تکامل یافته و هنوز هم یکی از بهترین گزینه های موجود در صنعت است.

ما در مورد چگونگی موکت ، نحوه عملکرد ، ظاهر آن ، نحوه تمیز کردن و دوام آن برای سالهای بعد همه چیز را در نظر می گیریم. همه اینها به تافت زدن برمی گردد و اگر ریشه فروتنانه آن نبود ، موکت تجاری ممکن بود وجود نداشته باشد.

 

 

 

 

 

تافتینگ چیست؟

اصطلاح "تافتینگ" از انگلیسی آمده است ، تقریباً به معنی "تزئین شده با تافته" است و به فرآیند ایجاد سطوح نساجی سه بعدی اشاره دارد. این فرایند از صنعت قدیمی موکت دوزی اروپا آغاز می شود.

 

 

 

تافتینگ به معنای عمل مشت زدن سوزن به مواد حلقه ای به شکل حلقه است. بسته به ارتفاع حلقه ، این حلقه ها می توانند بافت ، بعد را اضافه کنند و در صورت برش ، "شمع برش خورده" می تواند مانند مخمل مانند ظاهر را به منطقه تافت شده اضافه کند.

 

 

وقتی نوبت به موکت می رسد ، کاشی های پهن پهن و مدولار به دلیل اندازه مورد نیاز ، هر دو به محل قرارگیری کمک می کنند. علاوه بر اندازه ، از الیاف موکت نیز در تعیین محل و کاربرد نهایی استفاده می شود.

 

 

 

الیاف داخل موکت نوعی ماده است که از آن حلقه ها ساخته می شود و یکی از اجزای اصلی در روند تافتینگ است. انواع مختلفی از فیبرها در موکت استفاده می شود.

 

 

 

تصویری حاوی موکت ، توضیحات گربه به طور خودکار تولید می شود

              الیاف طبیعی

 

 

ویژگی های فیبر

هر الیاف ویژگی های خاص خود را دارد ، از جمله نقاط قوت و ضعف خاص آن نوع الیاف. درک ویژگی های انواع الیاف به درک عملکرد موکت و زیبایی کلی آن کمک می کند. تمام الیاف موکت را می توان به یکی از دو دسته طبقه بندی کرد . الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی.

 

 

 

الیاف مصنوعی

مواد مصنوعی مواردی هستند که در طبیعت یافت نمی شوند. آنها از ترکیبات مختلف شیمیایی ساخته می شوند. الیاف مصنوعی نمایانگر بسیاری از الیاف موکت امروزی است. T انواع فیبر او اولیه مورد استفاده در محصولات پرزی تولید می نایلون، پلی استر و پلی پروپیلن.

 

 

 

الیاف طبیعی

الیاف طبیعی موادی هستند که در طبیعت رشد می کنند و برداشت می شوند و به الیاف تبدیل می شوند. الیاف طبیعی در بازار امروز درصد نسبتاً کمی از موکتهای تجاری را تشکیل می دهند ، اما هنوز هم در صنعت موکت جایگاهی دارند.

 

 

 

بسیاری از مواد طبیعی وجود دارد اما فقط تعداد زیادی از آنها معمولاً در موکت استفاده می شوند. پشم تا حد زیادی رایج ترین الیاف طبیعی در موکت است و در واقع تنها الیاف طبیعی است که در پهن پهن استفاده می شود.

 

 

 

صنوبر سایر الیاف طبیعی را تشکیل می دهد که بیشتر به صورت موکت در منطقه ساخته می شوند ، از جمله سیزال ، پنبه ، علف دریایی ، جوت ، ابریشم و جگر. اکثر این الیاف یا خیلی ضعیف هستند و یا خیلی ناهموار هستند که بتوانند آنها را به صورت پهن در می آورند.

 

 

 

از آنجا که اکنون می دانیم تافتینگ چیست ، عملکرد و جز the اصلی تافتینگ چیست ، بیایید تاریخچه کلی تافتینگ را بررسی کنیم. چگونه بوجود آمد؟

 

 

 

آغاز موکت تجاری موکت

ساخت موکت در سال 1895 آغاز شد ، زمانی که خانمی به نام کاترین ایوانز از یک میراث خانوادگی الهام گرفت و اولین روتختی دست ساز تافته ای ساخته شده خود را ساخت. پنج سال بعد ، او اسپرد مشابهی را به قیمت 2.50 دلار فروخت.

 

 

 

Floorbiz ادامه می دهد که چطور میس ایوانز به دالتون جورجیا نقل مکان می کند و با افزایش محبوبیت روتختی ، سفارشات کار خود را دریافت می کند. وی با استفاده از طرح های لحاف کاری ، به مددکاران نشان داد که چگونه الگو را روی پارچه بزنند و بخیه های تافت را بزنند. از این آغاز ، شرکت تولیدی ایوانز در سال 1917 تأسیس شد و تا سال 1963 که تجارت به فروش رسید ، توسط بنیانگذار اداره می شد.

 

 

 

تافتینگ چیست؟  طرح کفپوش تجاری موکت تافته لحاف

کاترین ایوانز با روتختی دستباف تافته ای

 

 

 

در اواخر دهه 1920 و اوایل دهه 30 ، مکانیزاسیون ساخت موکت صنایع دستی را از خانه به کارخانه ها منتقل کرد و صنعت نساجی پرزدار با موفقیت در راه بود.

 

 

 

اولین دستگاه تافتینگ یک Singer 31-15 بود که معمولاً برای دوخت منسوجات سنگین مانند چادرها و لباس کار استفاده می شد ، اما مخصوصاً برای تافتینگ تبدیل شد. در حدود سال 1940 دستگاه های تافتینگ گسترده ای ساخته شد.

 

 

 

پیشگامان دستگاه های تافتینگ موکت غول پیکر امروزی ، از همتایان اولیه برای تولید رول های مداوم پارچه تافته یا موکت های نخی استفاده می شد. Floorbiz می گوید ، ده ها نفر برای تولید اولین ماشین عملی ادعا می کنند و حق اختراع برای مخترعان مختلف صادر شده است ، اما نام بردن از مخترعان غیرممکن است.

 

 

 

ماشین تافتینگ تافتینگ چیست؟  موکت تجاری

 

 

 

 

 

تا سال 1954 برای پنبه موکت فقط از پنبه استفاده می شد. شبکه نساجی ادامه می دهد که ریون ، پشم ، نایلون و اکریلیک از آن پیروی کرده و الیاف عصر جدید موکت شدند. با ظهور الیاف ساخته شده توسط بشر و دستگاه تافتینگ عظیم چند سوزنی ، تغییرات چشمگیری در صنعت موکت ایجاد شده است.

 

 

 

طیف گسترده ای از سبک ها ، الگوها و رنگ ها با قیمت های مقرون به صرفه در اکثر بودجه ها موجود است. سالانه بیش از 500 میلیون یارد موکت منگوله کاری می شود و 65٪ آن در منطقه دالتون ، جورجیا ، تافت زده می شود.

 

 

 

اولین موکت منگوله ای به عرض 12 فوت در دهه 1950 تولید شد. در طول باقی مانده از دهه ، پیشرفت در ماشین های تافتینگ و محصول ادامه داشت. مهمترین اختراعات در این دهه دستگاههای پیوست الگو بود.

 

 

 

این دستگاه ها به ماشین آلات اجازه تولید چندین ارتفاع شمع و الگوهای هندسی و سایر الگوها را در همان قطعه موکت می دادند ، چیزی که قبلاً فقط در موکت بافته شده امکان پذیر بود.

 

 

 

یک عکس قدیمی از توصیف ساختمان به طور خودکار ایجاد می شود

 

 

 

 

با این الگوهای پیچیده تر و سنجشهایی که به طور فزاینده ای نزدیک می شوند ، موکتهای پرزدار شروع به رقابت موفقیت آمیز در برابر موکتهای بافته شده می کنند. تا سال 1965 بیش از 85 درصد از موکتهای با عرض پهن فروخته شده در ایالات متحده تافت دار بودند. امروزه با تغییرات جزئی می توان موکتهای حلقه ای و برش خورده را روی همان دستگاه تولید کرد و ضمیمه های الگو را رایانه ای کرد.

 

 

 

ماشین های تافتینگ موکت تجاری منینگتون

 

 

 

از یک پتو تافته گرفته تا پوشاندن کفهای دنیا

با کاوش در مورد اینکه تافتینگ از کجا ناشی می شود و پیشرفت و پیشرفت های انجام شده در این صنعت ، می توان تصویر واضح تری را برای درک نحوه ساخت موکت ترسیم کرد.

 

 

 

علاوه بر موکت ، صنعت امروز با تولید و توزیع سایر کفپوش ها مانند: کاشی ، چوب و وینیل. حتی با وجود این موارد اضافی ، موکت همچنان محبوب ترین انتخاب در آمریکا است.

 

 

 

 

 

 

 

 منبع : https://blog.manningtoncommercial.com/what-is-carpet-tufting

موکت شگی

 


چگونه می توان فرش پرز بلند را تمیز کرد
خرید موکت شگی  ، جلوه و احساس متمایزی به خانه شما می بخشد ، به همین دلیل قطعات منحصر به فردی از دکوراسیون کف هستند. پارچه های بلند روی فرش ها جذابیت لمسی ای را ایجاد می کند که برای پاهای برهنه مناسب است ، اما الیاف کرکی باعث می شود که نظافت کمی متفاوت از سبک های دیگر فرش باشد. ذرات معلق گرد و غبار و خاک می توانند در اعماق فرش پنهان شوند ، بنابراین برای تمیز کردن موثر آن ممکن است به ترکیبی از روش های تمیز کردن نیاز باشد.


فرش های پر از طیف را به طور موثر پاک می کند
فرش های پرز بلند در دهه 1970 محبوبیت زیادی داشتند و در سال های اخیر محبوبیت خود را بازیابی کرده اند. با توجه به الیاف بزرگ موجود در فرش پشمالو ، تمیز کردن نشت و آلودگی می تواند کمی مشکل باشد ، اما با روش ها و روش های تمیز کردن مناسب ، مطمئناً می توانید این کار را انجام دهید. در مرحله بعدی ، ما بهترین نکات را به شما می دهیم تا فرش شما جدید به نظر برسد.


برای تمیز کردن فرش خود ، با قدیمی ترین روش تمیز کردن کتاب شروع کنید: آن را تکان دهید. فرش خود را بیرون ببرید ، آن را محکم در دو گوشه نگه دارید و آن را به شدت تکان دهید تا خاک و گرد و غبار از بین برود. اگر فرش شما خیلی بزرگ است و نمی تواند به درستی تکان بخورد ، آن را روی بند رخت آویزان کنید و با دسته جارو یا چوب محکم به آن ضربه بزنید. با این کار گرد و غبار و گرد و غبار از آن دور می شود و به فرش شما فرصت هوا می دهد. نور خورشید به مدت طولانی می تواند به مرور زمان رنگهای فرش شما را محو کند ، اما اجازه دهید برای مدتی برخی اشعه ها را جذب کند ، به از بین بردن باکتری ها و کنه ها کمک می کند.


قبل از هر کاری با فرش خود که شامل آب می شود ، دستورالعمل های مراقبت را با دقت بخوانید. اگر فرش شما می تواند مقداری رطوبت را تحمل کند ، پس یک شستشوی فرش را برای شستن آن اجاره کنید. یک دستگاه شستشوی فرش شامپو و آب داغ را روی فرش توزیع می کند و سپس مایعات را به طور هم زمان می مکد و با رفتن خاک و لکه ها را از بین می برد. پس از تمیز کردن ، اجازه دهید تا در هوا خشک شود تا از کپک زدن جلوگیری کند . برای فرشهایی که نباید خیس شوند ، یک شامپوی خشک خشک را امتحان کنید ، آن را بپاشید ، سپس جارو برقی بکشید. شامپوی پودر شده آلودگی و سایر ذرات را می گیرد تا فرش شما را به طور موثرتری  فقط از جاروبرقی تمیز کند .

در هنگام خرید موکت شگی دقت کنید که در هنگام جاروبرقی در مقایسه با فرش های پرز کوتاه به کمی مراقبت بیشتر احتیاج دارند. الیاف بلند می توانند قسمتهای متحرک جاروبرقی را بگیرند و به فرش شما آسیب برسانند ، بنابراین در جاروبرقی بسیار مراقب باشید. اگر فرش شما در یک منطقه پرتردد است ، می خواهید برای جلوگیری از جمع شدن خاک بیشتر اوقات آن را جارو برقی بکشید. برگرداندن فرش و جارو کردن قسمت زیرین با فعال شدن میله های ضرب و شتم می تواند به شل شدن خاک کمک کرده و از تمیزتر شدن دقیق آن اطمینان حاصل کند.



ترفند برای تمیز کردن لکه موثر  است واکنش نشان می دهند به سرعت به نشت قبل از آنها حل و فصل، بنابراین مطمئن شوید که شما مقدار زیادی از به راحتی در دسترس تمیز کردن وسایل فرش. هنگام بروز حادثه ، با پارچه تمیز محکم روی ناحیه آسیب دیده فشار دهید و تا آنجا که ممکن است مایعات را جذب کنید. محل را با محلول تمیز کننده فرش بپاشید و بگذارید چند دقیقه بماند تا با پارچه جدید خشک شود و از لبه های خارجی نشت به سمت مرکز کار کند. این مراحل را تکرار کنید تا منطقه تمیز شود.



منبع: https://www.limpiezasexpress.com/trucos-de-limpieza/como-limpiar-una-alfombra-de-pelo-largo/

نظافت چمن مصنوعی

 


خوشبختانه ، با وجود مشکلاتی که ممکن است پس از نصب کف که از ظاهر چمن طبیعی تقلید می کند ، ایجاد شود ، همه اینها یک راه حل آسان دارند. اگرچه سالها پیش بروز این نوع مشکلات بسیار بیشتر بود ، اما مواد مقاوم بیشتری در حال تولید و تولید هستند. دشمن اصلی چمن مصنوعی رطوبت است ، زیرا بارها به دلیل نصب نادرست قادر به تخلیه آب باران یا محصولی که برای پاکسازی آن از بالا ریخته ایم نیست. این امر در بسیاری از موارد منجر به پوسیدگی فیبرها و ظاهر قارچ ها و سایر باکتری ها می شود.بنابراین ، قبل از نصب ، لازم است اطمینان حاصل کنیم که قبلاً خاک را ارزیابی کرده ایم ، پایه ای داشته باشیم که زهکشی را ترجیح می دهد و همیشه علف های با کیفیت بالا خریداری می کنیم ، زیرا اینها معمولاً دارای پایه نفوذی برای بهبود زهکشی و الیافی هستند که جذب نمی کنند خاک. آب


تمیز کردن دوره ای
به این معنا و برای جلوگیری از تجمع آب ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند آنرا تمیز نکنند و به طور منظم ضد عفونی کنند. چیزی که می تواند نتیجه مثبتی نداشته باشد ، زیرا این امر همچنین می تواند باعث ظهور میکروارگانیسم هایی شود که می توانند برای سلامتی ما مضر باشند. با این حال ، خواه صفحات ثابت چمن مصنوعی روی زمین داشته باشید ، یا اگر محلول شما یک حصیر چمن قابل جابجایی باشد ، ضروری است که هر از گاهی به آن توجه کنید.

سفید کننده و سرکه به عنوان گزینه
سفید کننده در این موارد می تواند متحد بزرگ شما شود. یک قسمت را از ده آب رقیق کرده و چمن را با محلول مالش دهید. برای این کار بهتر است که آن را به جای پاک کن با برس رد کنید ، زیرا سختی و استحکام موها به شما امکان می دهد خاک را بهتر بکشید و بلند کنید. پیش از این ، سعی کنید جارو یا چنگک را با دقت جارو بزنید ، اما مراقب باشید که الیاف مصنوعی چمن آسیب نبیند ، بقایای احتمالی موجود در سطح را شانه زده و از بین ببرید. علاوه بر این ، برای جلوگیری از رطوبت غیر ضروری ، این روند را در روزهای آفتابی انجام دهید ، که باعث می شود پارچه با کمک آفتاب سریعتر خشک شود.

تمیز کردن با سرکه به ضد عفونی نیز کمک می کند. یک راه حل بسیار موثر و مهمتر از همه ، در مواردی که کودکان کوچک یا حیوانات خانگی وجود دارد و می توانند توسط محلول سفید کننده مسموم شوند ، توصیه می شود. با این حال ، برای تمیز کردن عمیق ، توصیه می شود هر از چند گاهی با مواد سفید کننده ضدعفونی شود. اگر ترجیح می دهید ، بازار محصولات ضدعفونی کننده خاصی نیز برای تمیز کردن این نوع کف دارد ، که در بسیاری از آنها عطرهای معطر وجود دارد که یادآور چمن تازه بریده شده است.

 

 برای راحتی ، کمبود وقت ، آلرژی ... اگرچه چمن به مراقبت بیش از حد احتیاج ندارد و برای زنده ماندن نیازی به متخصص در باغبانی و گیاه شناسی ندارید ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند گزینه های مصنوعی را انتخاب کنند . مخصوصاً در شهرهای بزرگ ، تراس و باغ ، بلکه در حیاط خانه ها و سایر فضاهای بیرونی. این یک گزینه عملی است که به ما امکان می دهد باغ همیشه عالی و عاری از حشرات باشد. با این حال ، چمن مصنوعی همچنین می تواند منبع عفونت ، قارچ و باکتری شود ،اگر به خوبی از آن مراقبت نکنیم رطوبت ، گرد و غبار ، باقی مانده های احتمالی که ممکن است در نهایت بین برگ ها جاسازی شود ... اینها تنها برخی از ناراحتی هایی است که نصب این نوع محلول های مصنوعی می تواند به همراه داشته باشد. بعلاوه ، اگر در باغ یا تراس خانه خود از این نوع فرشهای سبز استفاده می کنید ، در بحبوحه بحران ویروس کرونا ، مطمئناً این روزها فکر می کنید که نحوه نظافت چمن مصنوعی چیست ؟

منبع: https://www.hola.com/decoracion/20200406164531/cesped-artificial-limpieza-desinfeccion-lejia-gt/

کفپوش اداری

پنج بهترین گزینه کفپوش اداری

اکنون که دانستید چه مواد کفپوش ممکن است برای هر منطقه از دفتر کار شما مناسب باشد ، باید نگاه دقیق تری داشته باشید که کدام مواد متناسب با تنظیمات طراحی و محدودیت های شما در کفپوش اداری هزینه شماست.

 

ترازو

Terrazzo یک سیستم کفپوش بدون درز LEED-دوستانه است که به دوام و قابلیت استفاده در طراحی آن مشهور است. این تقریباً بی حد و حصر گزینه های رنگ و طراحی را ارائه می دهد ، مناسب برای شرکت هایی که می خواهند با یک آرم سفارشی یا الگوی منحصر به فرد که یادآور کاشی های مرمر سطح بالا است ، از بازدید کنندگان استقبال کنند. از آنجا که تمیز کردن و نگهداری آسان ترازو است ، ارزش زیادی نیز در طول زندگی دارد. در صورت نصب و نگهداری صحیح ، تراسو می تواند برای دهه های آینده دوام داشته باشد.

 

چوب تمام می شود

کفپوش های چوبی تجاری مانند چوب های جامد سخت ، چوب های سخت مهندسی شده و کف های چوب های قفل دار جلوه ای زیبا برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان در لابی و فضاهای اتاق کنفرانس ایجاد می کنند. گرچه چوب سخت واقعی به اندازه نمونه های مصنوعی آن مقرون به صرفه نیست ، اما برای برخی از طرح های طراحی ظاهری کلاسیک ارائه می دهد. چوب سخت مهندسی شده یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کفپوش چوب سخت است و تقریباً همان دوام و مزایای طراحی را دارد.

 

کاشی وینیل لوکس (LVT)

کاشی وینیل ، و به ویژه کاشی وینیل لوکس (LVT) مناسب برنامه های اداری است. LVT فوق العاده بادوام است ، نگهداری آن آسان و همه کاره است. با طیف گسترده ای از اتمام و گزینه های طراحی ، تقریباً در هر طرح طراحی یکپارچه می شود ، و آن را کاملاً مناسب برای هر اتاق در دفتر کار خود می کند.

 

فرش

کاشی فرش و روتختی و کاشی فرش گزینه های بسیار خوبی برای جذب صدا و دوام هستند ، مانند محل های فضای باز و اتاق های مشترک. فرش از نظر زیبایی ، سازگار با محیط زیست و با دوام است. فرش Broadloom در جلو ارزان تر است اما نگهداری آن به اندازه کاشی فرش آسان نیست. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است ، به راهنمای ما برای فرشهای تجاری مراجعه کنید .

 

کاشی معدن

کاشی معدن استاندارد صنعتی برای فضاهای تجاری آشپزخانه است و برای دهه ها است. ارزش مادام العمر عالی را فراهم می کند - کاشی معدن ارزان نصب می شود و طبیعت آن بادوام است. کاشی معدن به راحتی تمیز و نگهداری می شود و در برابر نشت و ترافیک شدید پا که معمولاً در مناطق آشپزخانه وجود دارد ، مقاومت می کند.

 

شما باید مواد کفپوش دفتر را با توجه به اتاق ، عملکرد ، تنظیمات طراحی و البته هزینه انتخاب کنید. یک پیمانکار کف سازی باید بتواند شما را به سمت موادی هدایت کند که نه تنها متناسب با این شرایط باشند ، بلکه بهترین کیفیت را در طول عمر هنگام تأمین کفپوش اداری قیمت نصب و نگهداری ارائه می دهند.

 

 

منبع: https://www.spectracf.com/office-flooring-room-room-guide-selecting-flooring-materials/

کفپوش برای اتاق خواب دخترانه

 نوع کفپوش اتاق خواب دخترانه انتخابی است در کل محیط تأثیر خواهد داشتاین بدان معناست که هنگام سنجیدن گزینه های خود ، باید بر روی ویژگی های مختلف تمرکز کنید.

کیفیت کف و همچنین ظاهر ، احساس و بافت آن بر چگونگی تعامل دخترانه با اتاق تأثیر می گذاردشما همچنین باید نگران باشید که بعضی از طبقات باعث ایجاد بو یا آسیب رساندن به کیفیت هوا در فضا با انتشارهای مختلف شوند.

وینیل انعطاف پذیر

وینیل ارزان است ، نگهداری کمی دارد ، در برابر لکه ها مقاوم است ، در برابر آب مقاوم است و از طریق پاره شدن یا پاره شدن آسیب بسیار سخت استاز بسیاری جهات ، این ماده ایده آل برای ایستادگی در برابر سختگیری هایی است که دخترانهان می توانند بر روی کف اتاق خواب وارد کنند.

اشکال وینیل این است که طبیعی نیست و نسبتاً برای محیط زیست مضر استبا تولید آن سمومی ایجاد می شود که یا ذخیره می شوند یا در اتمسفر آزاد می شوند ، در عین حال سوخت می سوزانند و از منابع غیر قابل تجدید استفاده می کنندبرخی از کف های وینیل با کیفیت پایین نیز برای چند روز یا هفته ها پس از نصب ، دارای مواد شیمیایی آلی فرار هستند که می تواند کیفیت هوای داخلی اتاق خواب دخترانه را کاهش دهد.

 

فرش

فرش یک انتخاب سنتی برای کفپوش در اتاق خواب است و به خصوص در اتاق دخترانهان معمول استاین امر عمدتا به این دلیل است که کاملاً نرم و نرم است ، که به آن اجازه می دهد به عنوان یک بالشتک در زیر کل محیط عمل کنداین سطح راحتی لمسی را برای فضا فراهم می کند ، در عین حال به جلوگیری از صدمات با استفاده از بالشتک و زمین خوردن کمک می کندبرای افزایش این اثر می توان فرش ضخیم تری نیز خریداری کرد.

یکی دیگر از مزایای فرش در اتاق دخترانه این واقعیت است که می تواند به عنوان یک بافر عایق در کل کف عمل کنداین به شما کمک می کند تا برخی از نویزهای محیطی که می تواند در اثر بازی ، پایکوبی و پریدن دخترانهان در اتاق ایجاد شودداشتن آن لایه عایق فرش به ویژه هنگامی که اتاق دخترانه در سطوح بالای خانه واقع شده باشد بسیار مهم است.

با این حال ، برخی از معایب نیز وجود داردبچه ها کثیف هستند و تمیز نگه داشتن فرش به طرز مشهوری دشوار استبه راحتی لک می زند و آلودگی را حفظ می کند ، به این معنی که رنگ های روشن تر و یکدست در این فضاها ایده بدی استدر همان زمان ، الیاف موجود در فرش تمایل به جذب و حفظ خاک و گرد و غبار دارند که می تواند به کیفیت هوا در منطقه کمک منفی کنداگر نشت رخ داد و به سرعت با آن مقابله نکردید ، می توانید با مشکلات کپک نیز مواجه شوید.

چوب پنبه

چوب پنبه یک انتخاب کاملاً منحصر به فرد برای اتاق دخترانهان است که می تواند بسیاری از کیفیت های فرش را بدون اکثر اشکالات فراهم کنددر هنگام نصب ، چوب پنبه به طور طبیعی نرم و در زیر پاهای شما باز می شود و با خرید مواد کاشی ضخیم تر ، می توان آن را حتی نرمتر کرداین در حالی است که کاملاً شبیه چوب سخت سخت تر است.

اما برخلاف فرش ، کف چوب پنبه ضد میکروبی است و این ماده به طور طبیعی رشد کپک و سایر میکروارگانیسم ها را دفع می کندهمچنین ضد الکتریسیته ساکن است و باعث دفع آلودگی و گرد و غبار می شود و باعث می شود اتاق به طور طبیعی تمیزتر و سالم تر شوددر صورت نصب و مهر و موم شدن ، می توان تقریباً در برابر لکه ها نفوذ ناپذیر باشد ، و تعمیر و نگهداری معمولاً فقط به صورت متناوب یا جاروبرقی انجام می شود.

چند اشکال نیز وجود داردچوب پنبه بسیار نرم است ، به این معنی که می تواند به راحتی آسیب ببینداگر حیوانات خانگی به خصوص سگ های بزرگ دارید ناخن های بدون تراش آنها می تواند سطح کف چوب پنبه را خراشیده و از بین ببردلبه نوک تیز اسباب بازی های پلاستیکی سخت دخترانهان همچنین می تواند باعث پارگی ، پارگی و جوش خوردن مواد شودبا استفاده از کاشی چوب پنبه ، که می تواند در صورت لزوم جایگزین شود ، می تواند تا حدودی جبران شود.


لاستیک

لاستیک کف پوش است که معمولاً در زمین های بازی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ماده ای بسیار نرم ، پربازده و بالشتک است که قادر به ضربه زدن و سقوط از فاصله های حتی متوسط ​​است.

کف های لاستیکی نیز بسیار مقاوم هستند و می توانند در برابر آسیب ناشی از پارگی ، پارگی ، خراش و ماسوره بسیار بهتر از سطح نرم آن مقاومت کننداین امر با این واقعیت همراه است که نگهداری کم ، تمیز کردن آن آسان و لک شدن آن سخت است و باعث شده در اتاق دخترانهان بسیار محبوب باشد.

یک اشکال بزرگ که تقریباً در تمام کفپوش اتاق دخترانهان وجود دارد چسبی است که برای محکم کردن آن در کف کار استفاده می شوداین امر غالباً تعداد کمی انتشار سمی ایجاد می کند که می تواند کیفیت هوا را مختل کندبا لاستیک ، در بیشتر موارد لازم نیست از چسب استفاده کنیددر عوض ، کشش طبیعی مواد (که مانع از لیز خوردن بچه ها نیز می شود) آن را در کنار وزن متراکم جرم خود نگه می دارد.

با این حال ، این یکی از گران قیمت ترین مواد کفپوش است که می توانید در مقایسه با وینیل و سایر گزینه های پوشش انعطاف پذیر انتخاب کنیدلاستیک همچنین می تواند بوی بسیار چشمگیری داشته باشداین مضر نیست ، زیرا این مواد طبیعی است ، اما ممکن است برای برخی از دخترانهان تا حدودی تحریک کننده باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری واقعاً ، واکنش آنها را به یک کفپوش لاستیکی آزمایش کنید.

 

 

 

منبع :https://www.thespruce.com/childrens-bedroom-floor-options-1314791

 

انواع چمن مصنوعی

 قبل از شروع خرید چمن باید بدانیم که آیا آن را برای تراس یا باغ می خواهیم ، آیا در یک مکان شلوغ قرار دارد ، اگر در نزدیکی استخر باشد ، اگر حیوانات خانگی داریم یا یک مکان بازی برای فرزندان. هنگامی که ما تمام برنامه های کاربردی را که قصد داریم به شما ارائه دهیم به خوبی داخلی کردیم ، وقت آن است که با توجه به ویژگی های مختلفی که یک چمن مصنوعی دارد ، انتخاب کنید.

 
طول چمن
 
اولین چیزی که باید در نظر بگیریم این است که کجا می خواهیم آن را نصب کنیم. اگر آن را برای تراس بخواهیم ، باید چمن کاری را انتخاب کنیم که با جاروبرقی به راحتی تمیز شود ، بنابراین یکی را انتخاب می کنیم که طول آن بیشتر از 4 سانتی متر نباشد.
 
اگر آن را برای یک باغ بخواهیم ، خوب خواهد بود اگر مدلی را انتخاب کنیم که طبیعی تر به نظر برسد ، بنابراین توصیه می کنیم مدلی را انتخاب کنید که طول آن بین 3 تا 5 سانتی متر باشد.
 
بافت و تناژ
 
هرچه رنگ ها و بافت ها مخلوط تر باشند ، چمن طبیعی نیز واقع بینانه تر خواهد بود. سایه ای که دارای سایه های مختلفی از سبز است ، اما همچنین برخی از آن قهوه ای و بژ است. این ترکیبی از رنگ است که معمولاً در مدل های سطح بالا وجود دارد تا حداکثر واقع گرایی و بهترین زیبایی را ارائه دهد. این بدیهی است که به قیمت ترجمه می شود. بنابراین در این بخش باید در نظر بگیریم که چه چیزی می خواهیم هزینه کنیم.
 
گاهی واقع گرایی و طبیعی بودن برای ما چندان مهم نیست و ما به سادگی به دنبال محصولی ارزان قیمت و یک رنگ هستیم که بتواند یک سطح را با آن بپوشاند. در این حالت با یک مدل محدوده اساسی ، همه در یک سایه سبز و بدون بافت ، هر آنچه که نیاز داریم.
 
در مورد بافت ، باید به خاطر داشته باشیم که یک چمن مصنوعی باید نرم ، بلکه با دوام باشد. ما هرگز نباید مدلهای بسیار خوبی را برای مناطق شلوغ انتخاب کنیم زیرا آنها زودتر خراب می شوند. چمن های دارای رشته های ریز بهتر از آن است که فقط برای مناطق تزئینی و کم رفت و آمد تهیه کنیم.
 
تعداد بخیه ها
 
این به معنی تعداد تیغه ها در هر متر مربع است که یک چمن دارد. هرچه مقدار این "موها" بیشتر باشد ، پر شده تر و کیفیت بالاتری دارد. این تعداد بخیه می تواند بین چند هزار تا بیست هزار باشد.
 
یک چمن با طول 35-40 سانتی متر و 20000 بخیه ، چمنی است که از کیفیت بالایی برخوردار است.
 
کیفیت متوسط ​​می تواند چمن کاری بین 10 تا 15 هزار بخیه و طول حدود 30 سانتی متر باشد.
 
اگر فرزندانی دارید ، انتخاب چمن با کیفیت متوسط ​​حداقل به این دلیل که بسیار نرم تر هستند و ما از آسیب دیدن آنها جلوگیری خواهیم کرد.
 
چه مدل های چمن را پیشنهاد می کنیم؟
ما چهار مدل را انتخاب کرده ایم که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند که متناسب با نیاز و جیب هر خریدار است.
 
ابتدایی ترین و اقتصادی ترین: Mirtus 1x5 متر با قیمت 26 یورو
 
-کیفیت متوسط: GardenKraft 1x4 متر با 42.29 یورو
 
-کیفیت متوسط: Jardin202 2x5 متر با قیمت 85.70 یورو
 
-کیفیت: ARKMat 2x5 متر با قیمت 137 یورو
 
برای اینکه شما از انتخاب خود پشیمان نشوید ، ما قصد داریم انواع چمن مصنوعی را معرفی و ویژگی های هر یک از مدل های انتخاب شده و اینکه هر یک از آنها برای آنها توصیه می شود را توضیح دهیم.
 
رول Mirtux 1x5 متری
رول Mirtux 1x5 متری
اگر می خواهید در تراس یا بالکن خود کمی سبز بگذارید اما بدون صرف هزینه زیادی و طبیعی نیست که طبیعی به نظر برسد ، می توانید این مدل Mirtux را انتخاب کنید.
 
این چمن چوبی است که دارای تیغه هایی به طول 0.7 سانتی متر است ، نصب آن بسیار سبک و بسیار آسان است. شستن آن بسیار ساده است ، فقط با کمی جاروبرقی و آبیاری با شلنگ یا آب پاش گیاه. ما نگران استفاده از آب روی آن نیستیم زیرا سوراخ هایی از زهکش دارد که باعث می شود آب از آن عبور کند. این ماده ضد اشعه ماورا بنفش است به طوری که همیشه سبز باقی می ماند و در معرض آفتاب محو نمی شود. بسیار مقاوم است و حتی در صورت استفاده شدید به راحتی فرسوده نمی شود. علاوه بر این ، این محصول بدون محصولات سمی تولید می شود تا در صورت داشتن فرزند از خطر جلوگیری کند.
 
رول GardenKraft 26070 1x4 متر
رول GardenKraft 26070 1x4 متر
اگر در تراس ما می خواهیم چیزی بهتر از یک فرش سبز یکنواخت قرار دهیم. اگر می خواهیم بتوانیم با پای برهنه روی چمن ها قدم بزنیم و آن را دلپذیرتر کنیم. این مدل از برند GardenKraft باید انتخاب ما باشد.
 
این تیغه 1.5 سانتی متر طول دارد و 3 سایه سبز مختلف را با هم ترکیب می کند که برای رسیدن به یک اثر چمن واقع گرایانه تر. این دارای حداکثر محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش برای محافظت در برابر محو شدن و ساییدگی در برابر آفتاب تابستان و هوای نامناسب است. تمیز کردن آن با جاروبرقی و همچنین آب آسان است زیرا دارای زهکش است. علاوه بر این ، این چمن مصنوعی به دلیل دوخت دوخته شده از استفاده شدید پشتیبانی می کند ، به همین دلیل اگر ما در خانه کودک و حیوانات خانگی داشته باشیم که به آن تریوت زیادی بدهد ، عالی است.
 
 
رول Jardin202 از 2x5 متر
 
اگر می خواهیم چمنی به نظر طبیعی ، نرم و نرم باشد تا بتوانیم روی آن دراز بکشیم و بچه های کوچک بتوانند بازی کنند ، بپرند و چرخ های چرخدار انجام دهند ، باید مدل این نوع از مارک Jardin202 را انتخاب کنیم.
 
طول این چمن 2.2 سانتی متر است. سایه های مختلف سبز و بژ را برای رسیدن به ظاهر طبیعی تر ترکیب کنید. و دارای تراکم 15000 نوک در متر مربع است. به لطف سیستم تخلیه آن به راحتی با جاروبرقی و همچنین آب تمیز می شود. بعلاوه ، دارای اشعه ماورا بنفش برای زنده نگه داشتن رنگ با وجود آفتاب و هوای نامناسب است و در برابر مقاومت در برابر استفاده شدید بسیار مقاوم است.
 
 
رول ARKMat 2x5 متر
رول 2x5 متری ARKMat
برای کسانی که می خواهند چمنی داشته باشند که به نظر واقعی می رسد: کسانی که می خواهند راحت دراز بکشند و روی زمین نرم آفتاب بگیرند. که آنها فرزندانی دارند که می خواهند به شدت بر روی آن بازی کنند. سگهایی که می دوند و روی آن دراز می کشند. که در تابستان یک استخر بادی در تراس راه اندازی کرد. یا اینکه آنها خانواده و دوستان را هر دو به مدت سه دعوت می کنند. به طور خلاصه ، کسانی که می خواهند به چمن یک گره شدید بدهند ، باید یکی را انتخاب کنند که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. اگرچه هزینه بیشتری برای آنها خواهد داشت ، اما از ماندگاری بالاتری نیز برخوردار خواهند بود.
 
این مدل مارک ARKMat دارای طول تیغه 4 سانتی متر ، تراکم حدود 15000 نوک در مترمربع است و لمس آن بسیار نرم است. سایه های مختلفی از سبز ، بژ و همچنین قهوه ای را برای ظاهر طبیعی مخلوط کنید. به لطف سیستم تخلیه آن تمیز کردن آن با جاروبرقی و آب آسان است. این دارو برای اشعه ماورا بنفش درمان می شود ، بنابراین از فرسودگی آن توسط خورشید جلوگیری می کند. علاوه بر این ، هم برای کودکان و هم برای حیوانات خانگی کاملاً بی خطر است.
 
 
 
 
 

چمن مصنوعی مناسب رستوران

 رستوران خود را با چمن مصنوعی طراحی و تزئین کنید.

آن رسیده است ، زمان مناسب برای شروع آماده سازی رستوران خود برای فصل تراس است و شما باید همه چیز را آماده کنید تا دکوراسیون رستوران شما عالی باشد.

بنابراین ، ما می خواهیم بهترین ایده ها را برای تزئین رستوران خود با چمن مصنوعی به شما ارائه دهیم ، زیرا علاوه بر ایجاد تراس ها و اتاق زیر شیروانی های شگفت انگیز.

از فرصت استفاده کنید و فضاهای بی نظیری را در داخل ایجاد کنید! به محض اطلاع از این موضوع ... مشتریان شما هرگز مایل به ترک نیستند!

چمن مصنوعی را در تراس رستوران خود قرار دهید!

هوای خوب در راه است و زمان مناسب برای آماده سازی همه چیز برای شروع لذت بردن از آفتاب ، وعده های غذایی در فضای باز و اجتماعات دوستان است.

شما می توانید یکی از موارد مناسب رستوران خود را ایجاد کنید: نوع خنک ، چیزی غیر رسمی یا متناسب با رویدادها و جشن ها. نکته مهم این است که چمن مصنوعی مناسب  رستوران به آن طبیعی ، راحتی می بخشد و در عین حال با هر سبکی متناسب است.

می توانید میز ، صندلی ، هر چیز دیگری قرار دهید! با تشکر از انعطاف پذیری عالی چمن ، همیشه فوق العاده زیبا و جذاب به نظر می رسد. علاوه بر این ، تمیز کردن و نگهداری از آن بسیار آسان است ، !

 

دقیقا! این جنون نیست ، بلکه در واقع روندی از دکوراسیون بسیار شیک است که به هر محیطی جلوه ای متفاوت می بخشد و محیطی مناسب برای طبیعت رستوران دار فراهم می کند.

علاوه بر این ، این ایده هم برای فضای داخلی رستوران و هم برای تراس مناسب است . به عکس نگاه کنید ، آنها از دیوار چمن برای قرار دادن بطری های شراب به عنوان تزیین استفاده کرده اند ، ایده ای بسیار اصیل که می تواند الهام بخش باشد.

می توانید یک باغ عمودی پشت میزها یا در ورودی رستوران نصب کنید تا از همان ابتدا جلب توجه کند.

همچنین می توانید از آن در بیرون استفاده کنید و باغ رستوران خود را طوری تنظیم کنید که گویی در جنگل یا در مکانی عجیب و غریب باشید ، مطمئناً مشتریان شما آن را دوست خواهند داشت.

چمن مصنوعی روی پشت بام؟

ما ایده را دوست داریم ، این ایده متفاوت ، اصیل و فوق العاده زیباشناسانه است. این با بسیاری از سبک های دکوراسیون مطابقت دارد.

به عنوان مثال ، اگر رستوران شما مینیمالیستی با دکوراسیون کلاسیک و بسیار خنثی است ، می توانید چمن مصنوعی را روی سقف قرار دهید تا کمی از سبک آن جدا شود و فضای شگفت انگیزی ایجاد کنید.

در غیر این صورت ، می توانید مانند عکس استفاده کنید ، آن را با چوب ، گیاهان و عناصر دکوراسیون صنعتی ترکیب کنید. ایده ترک لامپ ها ، شبیه سازی بیرون آمدن آنها از چمن به نظر ما یک پاس است.

در مصاحبه ای که ما با پالا زارزولا ، دکوراتور داخلی انجام دادیم ، او ایده دیگری به ما داد: ایجاد جعبه های چمن مصنوعی روی سقف!

همانطور که پائولا می گوید ، امکانات چمن مصنوعی در فضای داخلی در رستوران بی پایان و بیشتر است.

شما می توانید با سبک های مختلف دکوراسیون بازی کنید ، تضادی بین فضای داخلی و خارجی ایجاد کنید و بالاتر از همه ، از تخیل خود استفاده کنید تا مشتریان شما خوشحال شوند!

در اینجا به دنبال ایده های مختلف برای تزئین موسسات با چمن مصنوعی باشید!

ما به شما گفته ایم که چگونه می توانید از چمن مصنوعی داخل رستوران خود و در هر فضای بیرونی بهره ببرید ، اما عملکرد چمن مصنوعی در اینجا متوقف نمی شود ، موارد بسیار بیشتری وجود دارد!

به عنوان مثال ، شما می توانید حروف چمن مصنوعی را با نام بار یا رستوران خود ایجاد کنید و آنها را در جایی که بیشتر دوست دارید آویزان کنید. چگونه می توانید حروف چمن مصنوعی خود را ایجاد کنید؟ 

همچنین می توانید مبلمان خود را با چمن مصنوعی بپوشانید. به عنوان مثال ، اگر رستوران شما پشت بام یا تراس دارد ، می توانید فضای خنک با صندلی ها و صندلی های خوابیده که با چمن پوشیده شده اند ایجاد کنید تا کل فضای ظاهری فوق العاده داشته باشد. این برای فضای داخلی نیز معتبر است ، به عنوان مثال ، در یکی از تصاویر می بینید که چگونه این نوار را با چمن پوشانده اند و عالی به نظر می رسد!

 این برای رویدادهای خاص و ناهارها و شامهایی که مشتریان در آن به دنبال چیزهای متفاوت و منحصر به فرد هستند مناسب است.

در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید از چمن مصنوعی مناسب رستوران ، باشگاه ها و میخانه ها استفاده کنید ، نگاهی بیندازید و به دنبال الهام باشید!

مزایای تزئین رستوران با چمن مصنوعی

1. تمیز کردن آن بسیار آسان است . فقط یک شلنگ بزنید تا آلودگی ها پاک شود. در مورد لکه های قوی تر ، آن را با آب و صابون بدهید و از عطر ضد عفونی کننده استفاده کنید تا به ظاهری کامل برسید.

2. مقاومت زیادی دارد . چمن مصنوعی ما در آزمایش های فنی مورد مطالعه قرار گرفته است: قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در برابر اشعه UV ، رطوبت و سایش.

3. اگر لب سیگار بیفتد چطور؟ مشکلی نیست چمن مصنوعی ضد آتش است بنابراین برای این نوع شرایط بدون هیچ گونه خطری آماده می شود.

4. ما 7 مدل چمن مصنوعی داریم و 3 مورد را برجسته می کنیم که برای نصب در کافه ها و رستوران ها مناسب است

 

منبع :

https://todocesped.es/blog/cesped-artificial-terraza-retaurantes/

انواع کفپوش ساختمانی

 

این مقاله پنج نوع اصلی کفپوش را روشن می کندانواع آن عبارتند از:

1. کفپوش الوار

 2. کفپوش

3.کف موزاییک

 4کفهای کاشی کاری شده لعابدار سرامیک

 5کاشیهای شیشه ای برای کف سازی.

 

نوع شماره 1. کفپوش الوار:

مهمترین نوع از انواع کفپوش ساختمانی چوب است که برای اقدام قبل از انجام هرگونه تعمیر کف چوب ، بررسی نحوه ساخت سیستم کفپوش و علل خرابی آن استروش تعمیر با توجه به نوع سیستم کفپوش و با توجه به علت خرابی متفاوت خواهد بود.

آانتهای پوسیده تیرچه های کف:

 

در ساختمانهای قدیمی که کفپوش چوبی دارند ، به طور کلی مشخص می شود که انتهای تیرچه ها خراب استدر چنین شرایطی بهتر است برای حمایت از تیرچه های کف ، یک دونده دیواری ثابت روی صفحه دیوار تهیه کنیدانتهای پوسیدگی تیرچه باید بریده شود و انتهای آن با استفاده از قیر زغال محافظت شود.

اگر تیرچه های کف در سطح مناسب یافت نشوند ، برای جبران سطح باید بسته بندی داده شودبرای انتقال مثر بار توسط برش باید از تیرچه مراقبت شود.

 

ب گاهی اوقات ، حتی پس از از بین بردن انتهای پوسیده تیرچه ها ، کف ممکن است در استفاده عادی اثر لرزش ایجاد کنداین اتفاق می افتد به دلیل پوسیدگی تیرچه در قسمت مرکزی.

 

اقدام ترمیم کننده انتقال عمل یک طرفه تیرچه ها به عمل نیمه دو طرفه با تهیه میله های افتاده با قطر 16 میلی متر است. (حداقل) در فاصله 1.0 تا 1.5 متر در یک دهانه فاصله ، که به عنوان مواد سفت کننده عمل می کند (شکل 5.7). متناوباً ، تکه های چوب برشی همانند تیرچه ها ممکن است به روشی سرسام آور ثابت شوند.

 

 

یک راه بهتر ممکن است با تهیه مقاطع کوچک فولادی تقریباً به همان روشی که میله های آویزان استرفع آن آسانتر و سریعتر است.

 

نوع شماره 2کفپوش ترازو:

سطح به پایان رسید از لایه بالایی مخلوط terrazzo به ضخامت 10 میلی متر تشکیل شده است که از تراشه های مرمر به اندازه 3 تا 6 میلی متر با رنگ های مختلف مخلوط شده با سیمان ، خاکستری یا سفید یا مخلوط تشکیل شده استنوارهای تقسیم کننده عمدتا برای مقاومت در برابر ترکهای انقباض در فاصله برابر و در تغییر طرح قرار می گیرندوقتی لایه ترازو سفت شد ، مالش یا سنگ زنی با سنگ درشت یا ریز کاربروندوم انجام می شود تا سطح مطلوب سطح بدست آید.

نوع شماره 3کف موزاییک:

زیر پایه مشابه terrazzo استیک ملافه ضخیم از ملات آهک و سورکی بر روی زیر پایه قرار گرفته است که کاشی های معرق با الگوی خاص روی آن گذاشته شده استکف موزاییک ممکن است در محل نیز گذاشته شودتخمگذار مخلوط موزاییک متشکل از تراشه های مرمر مخلوط با سیمان سفید ، گاهی اوقات رنگی ، به همان روشی انجام می شود که در مورد کفپوش ترازواما تخمگذار به یک الگوی طراحی شده انجام می شود.

در هر دو مورد کفپوش های موزاییک و موزاییک ، هنگام استفاده از کاشی ، همیشه توصیه می شود که در هنگام کار تعمیر و نگهداری در آینده ، چند قطعه کاشی را برای جایگزینی نگه دارید.

در موارد کف کاشی کاری ، کاشی آسیب دیده باید خارج شود و کاشی ، در صورت محافظت از قبل ، باید روی پایه ملات گذاشته شود و طبق معمول تمام شوداگر کاشی ها حفظ نشوند ، کاشی های جدید باید پیش ساخته باشند ، تا آنجا که ممکن است با کاشی های قدیمی مطابقت داشته باشند.

 

در هر دو حالت زمینی و کف موزاییکی ، تعمیرات با مشکل روبرو استبه بیان صحیح ، نه در ترمیم بلکه مطابق با رنگ ، سایه و الگودر هنگام تعمیر ، قسمت آسیب دیده باید به شکل منظم بریده شود و روی زمین یا موزاییک روی یک لایه دوغاب سیمان گذاشته شود و سپس با سنگ زنی دستی به طور معمول پایان یابد.

نوع شماره 4کفهای کاشی کاری شده سرامیکی:

کاشی و سرامیک با الگوها و اندازه های مختلف در بازار موجود استاینها روی پایه آماده گذاشته می شونددر این مورد ، حفظ کاشی ها همانطور که در ساخت و ساز استفاده می شود برای نگهداری در آینده توصیه می شود.

نوع شماره 5کاشی های شیشه ای برای کف سازی:

اینها بیشتر در حمام استفاده می شوداز آنجا که اینها لعاب ندارند ، سطح لغزنده نیستاز این کاشی ها در دیوارها نیز استفاده می شود زیرا توسط ناخن یا هر ماده سختی خراشیده نمی شوندحفاظت از کاشی ها همیشه برای کارهای نگهداری در آینده توصیه می شود.

تخمگذار کاشی ها:

 

کاشی ها باید ابتدا روی زمین و روی دیوار یا دادو گذاشته شوداین اطمینان می دهد که کاشی ها به عمق کمتر از 12 میلی متر در زیر دامن وارد زمین نمی شوند و آب به اتصالات بین کف و دامن وارد نمی شود.

کاشی ها نباید روی بستر ملات خشک گذاشته شونداگر روی تخت ملات خشک گذاشته شود ، کف به اندازه کافی محکم نخواهد بود و هنگام ضربه زدن با پتک چوبی پوک به نظر می رسداین روش باید در ریختن انواع کاشی ها دنبال شود.

 منبع : https://www.yourarticlelibrary.com/building-engineering/floor/flooring-types-top-5-types-of-flooring-buildings/85808 

 

کفپوش رولی

 کفپوش رولی چیست؟

رولی اغلب به عنوان جایگزینی برای سنگ طبیعی ، کاشی و سرامیک یا حتی چوب سخت استفاده می شود ، به خصوص در اتاق هایی مانند آشپزخانه ، اتاق های لباسشویی و حمام هایی که بیشتر در معرض رطوبت هستندساختار لایه ای پایداری ، بالشتک سازی و پایان محافظتی را برای دوام ایجاد می کند.

 

آیا می توانم کفپوش رولی تهیه کنم که شبیه چوب سخت یا سنگ طبیعی باشد؟

بیشتر مردم رولی فکر می کنند ، سپس آشپزخانه های دهه های گذشته را تصور می کنندخوب همه چیز قطعاً تغییر کرده استفناوری نوآورانه به ما امکان می دهد سبک های رولی را با تصاویر و بافت بسازیم ، بنابراین واقع گرایانه است و می توان آنها را با کفپوش های سخت ، سرامیکی یا سنگی اشتباه گرفتصاحبان خانه با سلیقه عالی ، رولی برتر را به دلیل برنده شدن ترکیب واقع گرایی ، شیک بودن مد و دوام عملی ، نسبت به انواع دیگر کفپوش انتخاب می کنند.قیمت کفپوش رولی طرح سنگ و چوب تفاوت خاصی ندارند.

 

بهترین کفپوش خانه

 کاشی و سرامیک

طراحی داخلی دیوارهای کف کاشی و سرامیک

 

کاشی و سرامیک از مخلوطی از خاک رس و شیل ساخته می شود که مانند ظروف سفالی در کوره شلیک می شود. این ماده سخت است که در تنوع زیادی از رنگ ها ، اشکال و الگوها وجود دارد. HGTV هشدار می دهد که همه کاشی و سرامیک برای کفپوش به اندازه کافی سخت نیستند ، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که برای استفاده در کف ، طبقه بندی شده است.

 

انواع

کاشی و سرامیک چهار نوع اصلی دارد:

 

سرامیک لعاب دار . این نوع کاشی دارای پوشش شیشه ای مانند است که می تواند تقریباً هر رنگ یا بافتی به کاشی ببخشد. کاشی و سرامیک لعابدار عملا فاقد تعمیر و نگهداری است.

چینی . این کاشی در دماهای بسیار بالا شلیک می شود و باعث می شود آن بسیار سخت و مقاوم شود. این لعاب یا لعاب موجود است. هر دو نوع در برابر لکه ها مقاوم هستند و به خوبی در اتاق های بیرون کار می کنند.

معادن سنگ کاشی . این کاشی و سرامیک بدون لعاب دارای بافتی کمی خشن بوده و مقاومت آن در برابر لغزش نسبت به کاشی لعاب بیشتر است. با این حال ، آن را در طیف گسترده ای از رنگ در دسترس نیست.

قرمز مایل به قهوهای . این کاشی بدون لعاب فقط در رنگ های زمینی وجود دارد. از دوام کمتری نسبت به کاشی های دیگر برخوردار است و برای جلوگیری از ایجاد لکه به آب بندی منظم نیاز دارد.

مزایای

کاشی های کف رنگ و اشکال مختلفی دارند ، بنابراین می توانند با هر سبکی از خانه متناسب باشند. به لطف فناوری چاپ مدرن ، ایجاد کاشی و سرامیک تقریباً با هر الگویی امکان پذیر است. این می تواند ظاهر سنگ طبیعی یا حتی چوب را تقلید کند ، هرچند که احساس نمی کند چوب زیر پا است.

 

آزمایشات Consumer Reports نشان داد کاشی چینی مقاوم ترین نوع کفپوش است که در برابر خراش ، فرورفتگی و رطوبت مقاوم است. تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است. کاشی و سرامیک لعابدار و چینی به تعمیر و نگهداری بسیار کمی احتیاج دارند ، اگرچه انواع دیگر به موارد بیشتری احتیاج دارند.

 

معایب

کاشی در زیر پا احساس سرما و سختی می کند و صدای قدم ها را بلندتر می کند. کاشی و سرامیک لعابدار نیز می تواند لغزنده باشد ، مگر اینکه با پوشش ضد لغزش خاصی پوشانده شود.

 

دوام بسته به نوع کاشی انتخابی شما متفاوت است. کاشی سفال به آب بندی منظم نیاز دارد. کاشی لعاب به راحتی تمیز و نگهداری می شود ، اما اگر مرتباً آنها را مهر و موم نکنید ، خطوط دوغاب بین کاشی ها لکه دار می شود. و اگرچه کاشی یک ماده بادوام است ، اما در صورت ترک خوردگی یک کاشی به راحتی حل نمی شود.

 

بهترین موارد استفاده

Consumer Reports می گوید کاشی چینی بهترین گزینه برای مناطق پرتردد مانند آشپزخانه ها و اتاق های گل و لای و همچنین برای اتاق های مرطوب مانند حمام و اتاق های لباسشویی است. کف کاشی برای ایوان محصور یا اتاق آفتاب گیر نیز ایده آل است.

 

هزینه

از آنجا که کاشی دارای سبک ها و اندازه های مختلف است ، از نظر قیمت بسیار متفاوت است. برای هر کاشی در هر فوت مربع کمتر از 1 دلار یا در ازای هر فوت برای برخی از کاشی های تخصصی تا 100 دلار نیز می توانید پرداخت کنید. با این حال ، HomeAdvisor می گوید که بیشتر انواع کاشی در محدوده 2 تا 15 دلار قرار دارند. نصب و راه اندازی هزینه کل را به 7 تا 20 دلار برای هر فوت مربع افزایش می دهد.

 

5. لمینت

کفپوش ورقه ورقه اتاق نشیمن سفید حداقل

 

کفپوش لمینت دقیقاً مانند چوب مهندسی ساخته شده و روکش نازکی روی لایه های تخته سه لا یا الیاف فشرده دارد. با این حال ، لایه بالایی چوب نیست بلکه یک عکس در زیر یک پوشش پلاستیکی شفاف است. این بدان معنی است که ورقه ورقه می تواند مانند چوب ، سنگ ، کاشی یا تقریباً هر ماده دیگری به نظر برسد.

 

انواع

ورقه ورقه به دو صورت تخته یا کاشی در می آید. بیشتر آنها سیستم کف شناور هستند که می توانید آنها را درست روی کفپوش قدیمی خود بدون چسب و میخ نصب کنید.

 

مزایای

کف های لمینت با صرف هزینه بسیار کمتر می توانند ظاهر چوب یا سنگ را تقلید کنند. تمیز کردن آنها نیز آسان است و به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. به گفته هوم ادوایزر ، لمینت ماده سختی است که در برابر خراش ، فرو رفتگی و لکه مقاومت می کند . همچنین به راحتی تمیز می شود و به نگهداری کمی نیاز دارد.

نصب ورقه ورقه بر روی کف موجود آسان است و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه پروژه کف سازی شما می شود. Consumer Reports می گوید نصب این ماده آسان است ، اما هشدار می دهد که برای جا دادن تخته ها در گوشه گوشه و از طریق درب ، "صبر و ابتکار" لازم است.

 

معایب

مانند کاشی ، ورقه ورقه هنگام خیس شدن می تواند لغزنده باشد. Consumer Reports هشدار می دهد که در محیط های مرطوب مانند زیرزمین مرطوب به خوبی نگه نمی دارد. برخلاف چوب واقعی ، ورقه ورقه نمی تواند در هنگام فرسودگی دوباره اصلاح شود ، بلکه فقط جایگزین می شود. این امر می تواند آن را به گزینه ای مقرون به صرفه نسبت به چوب یا کاشی در طولانی مدت تبدیل کند.

 

بهترین موارد استفاده

ورقه ورقه ماده خوبی برای مناطق پرتردد مانند آشپزخانه ، سرسرا و اتاق بازی است. Consumer Reports می گوید این گزینه برای زیرزمین ها نیز انتخاب منطقی است به شرط آنکه مشکلی با نشت یا ایستادن در آب نداشته باشند. بهتر است از این مواد در اتاق های مرطوب مانند حمام و اتاق های لباسشویی خودداری کنید.

 

هزینه

طبق گفته هوم ادوایزر ، لمینت برای هر فوت مربع کمتر از 1 دلار و به ندرت بیش از 2 دلار قیمت دارد. اگر خودتان آن را نصب نکنید ، کل هزینه بین 3 تا 10 دلار برای هر فوت مربع نصب شده است.

 

6. وینیل

کفپوش وینیل خاکستری چوبی

 

وینیل نوعی کفپوش انعطاف پذیر است ، ماده ای انعطاف پذیر که در زیر پا کمی نرم تر از چوب سخت یا کاشی است. از یک لایه PVC (مخفف پلی وینیل کلراید) پلاستیک روی یک لایه نمد ساخته شده است. وینیل بالشتک همچنین دارای یک لایه نازک از کف است که باعث راحتی بیشتر در راه رفتن می شود. کف وینیل ضخیم تر می تواند دارای یک سطح بافت باشد و آن را شبیه چوب یا سنگ کند.

 

انواع

کفپوش وینیل به اشکال مختلف ارائه می شود. ورق وینیل یک ورق بزرگ از کف است که شما آن را باز می کنید ، اندازه آن را می برید و روی کف خود می چسبید. شما همچنین می توانید کف وینیل لوکس خریداری کنید که مانند کف چوب مهندسی شده و یا کاشی های وینیل که هر بار در محل خود چسب می زنید ، در محل خود کلیک کنید. برخی از کاشی های وینیل دارای پشت و پوست هستند و به همین دلیل نیازی به افزودن چسب قبل از قرار دادن آنها نیست.

 

مزایای

وینیل ماده ای سخت است که در برابر رطوبت و ترافیک شدید پا مقاومت می کند. راحت است که روی آن بروید و روی پاهای برهنه گرمتر از کاشی است. همچنین ارزان و بادوام است. طبق HGTV ، کف وینیل با کیفیت خوب می تواند 20 سال دوام داشته باشد.

 

مانند کاشی ، وینیل طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها را دارد. این می تواند تقریباً هر ماده دیگری را به طرز قانع کننده ای شبیه سازی کند. یک فروشنده کفپوش که توسط Consumer Reports مصاحبه کرده است ، می گوید مشتری ها اغلب تصور می کنند تخته های لوکس وینیل کف نمایشگاه او چوبی واقعی هستند.

 

کاشی وینیل و کاشی های پوستی و پوستی به راحتی نصب می شوند ، اگرچه ورق وینیل کار دشواری است. می توانید وینیل را روی کف موجود وینیل نصب کنید به شرطی که فقط یک لایه داشته باشد. ترمیم وینیل تخته نیز آسان است - فقط یک تخته آسیب دیده را برداشته و جایگزین آن کنید - و تمیز کردن انواع کفپوش وینیل بسیار آسان است.

 

معایب

کفپوش وینیل از نظر کیفیت متفاوت است. انتخاب کمتری از رنگ و الگو با انواع ارزان تر خواهید داشت و اغلب ظاهری جعلی دارند. اگرچه وینیل از دوام بالاتری نسبت به گذشته برخوردار است ، اما هنوز هم HomeAdvisor می گوید در برابر خراش و برآمدگی بیشتر از انواع کف سخت است. و وقتی سرانجام فرسوده شد ، هیچ راهی برای اصلاح مجدد آن وجود ندارد. شما باید آن را به طور کامل جایگزین کنید.

 

یکی از بزرگترین شکایات در مورد وینیل این است که سازگار با محیط زیست نیست. از آنجا که از PVC ، یک فرآورده نفتی ساخته شده ، یک منبع تجدید پذیر نیست. همچنین ، HomeAdvisor خاطرنشان می کند که برخی از انواع کفپوش وینیل سطح بالایی از مواد شیمیایی آلی فرار مضر یا VOCs را منتشر می کنند. برای یافتن کف پوش با VOC کم ، به دنبال محصولاتی با برچسب FloorScore باشید .

 

نوع مضر دیگری از مواد شیمیایی ، به نام فتالات ، در کف کفپوش وینیل نیز وجود داشت. با این حال ، بر اساس گزارش سال 2019 از مرکز اکولوژی ، این مواد شیمیایی دیگر در کف وینیل فروخته شده توسط خرده فروشان برتر کشور قابل تشخیص نیستند.

 

بهترین موارد استفاده

وینیل برای آشپزخانه ، حمام و سایر اتاق های مرطوب مناسب است. همچنین برای اتاقهایی که ترافیک زیادی دارند مانند اتاقهای گل و لای ، مناسب است. Consumer Reports آن را به عنوان بهترین انتخاب برای زیرزمین توصیه می کند زیرا می تواند رطوبت را تحمل کند و به اندازه کاشی سرد نیست.

 

هزینه

وینیل یک کفپوش ارزان قیمت است ومیتواند بهترین کفپوش خانه باشد . قیمت آن از هر فوت مربع از 0.05 تا 5 دلار است. Consumer Reports می گوید متوسط ​​هزینه تخته های وینیل و کاشی های آزمایش شده 3.44 دلار برای هر فوت مربع بوده است. طبق نصب HomeAdvisor ، نصب به ازای هر فوت 3 تا 10 دلار دیگر اضافه می کند.

 

منبع : https://www.moneycrashers.com/best-home-flooring-ideas-and-options/

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد