رستوران خود را با چمن مصنوعی طراحی و تزئین کنید.

آن رسیده است ، زمان مناسب برای شروع آماده سازی رستوران خود برای فصل تراس است و شما باید همه چیز را آماده کنید تا دکوراسیون رستوران شما عالی باشد.

بنابراین ، ما می خواهیم بهترین ایده ها را برای تزئین رستوران خود با چمن مصنوعی به شما ارائه دهیم ، زیرا علاوه بر ایجاد تراس ها و اتاق زیر شیروانی های شگفت انگیز.

از فرصت استفاده کنید و فضاهای بی نظیری را در داخل ایجاد کنید! به محض اطلاع از این موضوع ... مشتریان شما هرگز مایل به ترک نیستند!

چمن مصنوعی را در تراس رستوران خود قرار دهید!

هوای خوب در راه است و زمان مناسب برای آماده سازی همه چیز برای شروع لذت بردن از آفتاب ، وعده های غذایی در فضای باز و اجتماعات دوستان است.

شما می توانید یکی از موارد مناسب رستوران خود را ایجاد کنید: نوع خنک ، چیزی غیر رسمی یا متناسب با رویدادها و جشن ها. نکته مهم این است که چمن مصنوعی مناسب  رستوران به آن طبیعی ، راحتی می بخشد و در عین حال با هر سبکی متناسب است.

می توانید میز ، صندلی ، هر چیز دیگری قرار دهید! با تشکر از انعطاف پذیری عالی چمن ، همیشه فوق العاده زیبا و جذاب به نظر می رسد. علاوه بر این ، تمیز کردن و نگهداری از آن بسیار آسان است ، !

 

دقیقا! این جنون نیست ، بلکه در واقع روندی از دکوراسیون بسیار شیک است که به هر محیطی جلوه ای متفاوت می بخشد و محیطی مناسب برای طبیعت رستوران دار فراهم می کند.

علاوه بر این ، این ایده هم برای فضای داخلی رستوران و هم برای تراس مناسب است . به عکس نگاه کنید ، آنها از دیوار چمن برای قرار دادن بطری های شراب به عنوان تزیین استفاده کرده اند ، ایده ای بسیار اصیل که می تواند الهام بخش باشد.

می توانید یک باغ عمودی پشت میزها یا در ورودی رستوران نصب کنید تا از همان ابتدا جلب توجه کند.

همچنین می توانید از آن در بیرون استفاده کنید و باغ رستوران خود را طوری تنظیم کنید که گویی در جنگل یا در مکانی عجیب و غریب باشید ، مطمئناً مشتریان شما آن را دوست خواهند داشت.

چمن مصنوعی روی پشت بام؟

ما ایده را دوست داریم ، این ایده متفاوت ، اصیل و فوق العاده زیباشناسانه است. این با بسیاری از سبک های دکوراسیون مطابقت دارد.

به عنوان مثال ، اگر رستوران شما مینیمالیستی با دکوراسیون کلاسیک و بسیار خنثی است ، می توانید چمن مصنوعی را روی سقف قرار دهید تا کمی از سبک آن جدا شود و فضای شگفت انگیزی ایجاد کنید.

در غیر این صورت ، می توانید مانند عکس استفاده کنید ، آن را با چوب ، گیاهان و عناصر دکوراسیون صنعتی ترکیب کنید. ایده ترک لامپ ها ، شبیه سازی بیرون آمدن آنها از چمن به نظر ما یک پاس است.

در مصاحبه ای که ما با پالا زارزولا ، دکوراتور داخلی انجام دادیم ، او ایده دیگری به ما داد: ایجاد جعبه های چمن مصنوعی روی سقف!

همانطور که پائولا می گوید ، امکانات چمن مصنوعی در فضای داخلی در رستوران بی پایان و بیشتر است.

شما می توانید با سبک های مختلف دکوراسیون بازی کنید ، تضادی بین فضای داخلی و خارجی ایجاد کنید و بالاتر از همه ، از تخیل خود استفاده کنید تا مشتریان شما خوشحال شوند!

در اینجا به دنبال ایده های مختلف برای تزئین موسسات با چمن مصنوعی باشید!

ما به شما گفته ایم که چگونه می توانید از چمن مصنوعی داخل رستوران خود و در هر فضای بیرونی بهره ببرید ، اما عملکرد چمن مصنوعی در اینجا متوقف نمی شود ، موارد بسیار بیشتری وجود دارد!

به عنوان مثال ، شما می توانید حروف چمن مصنوعی را با نام بار یا رستوران خود ایجاد کنید و آنها را در جایی که بیشتر دوست دارید آویزان کنید. چگونه می توانید حروف چمن مصنوعی خود را ایجاد کنید؟ 

همچنین می توانید مبلمان خود را با چمن مصنوعی بپوشانید. به عنوان مثال ، اگر رستوران شما پشت بام یا تراس دارد ، می توانید فضای خنک با صندلی ها و صندلی های خوابیده که با چمن پوشیده شده اند ایجاد کنید تا کل فضای ظاهری فوق العاده داشته باشد. این برای فضای داخلی نیز معتبر است ، به عنوان مثال ، در یکی از تصاویر می بینید که چگونه این نوار را با چمن پوشانده اند و عالی به نظر می رسد!

 این برای رویدادهای خاص و ناهارها و شامهایی که مشتریان در آن به دنبال چیزهای متفاوت و منحصر به فرد هستند مناسب است.

در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید از چمن مصنوعی مناسب رستوران ، باشگاه ها و میخانه ها استفاده کنید ، نگاهی بیندازید و به دنبال الهام باشید!

مزایای تزئین رستوران با چمن مصنوعی

1. تمیز کردن آن بسیار آسان است . فقط یک شلنگ بزنید تا آلودگی ها پاک شود. در مورد لکه های قوی تر ، آن را با آب و صابون بدهید و از عطر ضد عفونی کننده استفاده کنید تا به ظاهری کامل برسید.

2. مقاومت زیادی دارد . چمن مصنوعی ما در آزمایش های فنی مورد مطالعه قرار گرفته است: قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در برابر اشعه UV ، رطوبت و سایش.

3. اگر لب سیگار بیفتد چطور؟ مشکلی نیست چمن مصنوعی ضد آتش است بنابراین برای این نوع شرایط بدون هیچ گونه خطری آماده می شود.

4. ما 7 مدل چمن مصنوعی داریم و 3 مورد را برجسته می کنیم که برای نصب در کافه ها و رستوران ها مناسب است

 

منبع :

https://todocesped.es/blog/cesped-artificial-terraza-retaurantes/