خوشبختانه ، با وجود مشکلاتی که ممکن است پس از نصب کف که از ظاهر چمن طبیعی تقلید می کند ، ایجاد شود ، همه اینها یک راه حل آسان دارند. اگرچه سالها پیش بروز این نوع مشکلات بسیار بیشتر بود ، اما مواد مقاوم بیشتری در حال تولید و تولید هستند. دشمن اصلی چمن مصنوعی رطوبت است ، زیرا بارها به دلیل نصب نادرست قادر به تخلیه آب باران یا محصولی که برای پاکسازی آن از بالا ریخته ایم نیست. این امر در بسیاری از موارد منجر به پوسیدگی فیبرها و ظاهر قارچ ها و سایر باکتری ها می شود.بنابراین ، قبل از نصب ، لازم است اطمینان حاصل کنیم که قبلاً خاک را ارزیابی کرده ایم ، پایه ای داشته باشیم که زهکشی را ترجیح می دهد و همیشه علف های با کیفیت بالا خریداری می کنیم ، زیرا اینها معمولاً دارای پایه نفوذی برای بهبود زهکشی و الیافی هستند که جذب نمی کنند خاک. آب


تمیز کردن دوره ای
به این معنا و برای جلوگیری از تجمع آب ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند آنرا تمیز نکنند و به طور منظم ضد عفونی کنند. چیزی که می تواند نتیجه مثبتی نداشته باشد ، زیرا این امر همچنین می تواند باعث ظهور میکروارگانیسم هایی شود که می توانند برای سلامتی ما مضر باشند. با این حال ، خواه صفحات ثابت چمن مصنوعی روی زمین داشته باشید ، یا اگر محلول شما یک حصیر چمن قابل جابجایی باشد ، ضروری است که هر از گاهی به آن توجه کنید.

سفید کننده و سرکه به عنوان گزینه
سفید کننده در این موارد می تواند متحد بزرگ شما شود. یک قسمت را از ده آب رقیق کرده و چمن را با محلول مالش دهید. برای این کار بهتر است که آن را به جای پاک کن با برس رد کنید ، زیرا سختی و استحکام موها به شما امکان می دهد خاک را بهتر بکشید و بلند کنید. پیش از این ، سعی کنید جارو یا چنگک را با دقت جارو بزنید ، اما مراقب باشید که الیاف مصنوعی چمن آسیب نبیند ، بقایای احتمالی موجود در سطح را شانه زده و از بین ببرید. علاوه بر این ، برای جلوگیری از رطوبت غیر ضروری ، این روند را در روزهای آفتابی انجام دهید ، که باعث می شود پارچه با کمک آفتاب سریعتر خشک شود.

تمیز کردن با سرکه به ضد عفونی نیز کمک می کند. یک راه حل بسیار موثر و مهمتر از همه ، در مواردی که کودکان کوچک یا حیوانات خانگی وجود دارد و می توانند توسط محلول سفید کننده مسموم شوند ، توصیه می شود. با این حال ، برای تمیز کردن عمیق ، توصیه می شود هر از چند گاهی با مواد سفید کننده ضدعفونی شود. اگر ترجیح می دهید ، بازار محصولات ضدعفونی کننده خاصی نیز برای تمیز کردن این نوع کف دارد ، که در بسیاری از آنها عطرهای معطر وجود دارد که یادآور چمن تازه بریده شده است.

 

 برای راحتی ، کمبود وقت ، آلرژی ... اگرچه چمن به مراقبت بیش از حد احتیاج ندارد و برای زنده ماندن نیازی به متخصص در باغبانی و گیاه شناسی ندارید ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند گزینه های مصنوعی را انتخاب کنند . مخصوصاً در شهرهای بزرگ ، تراس و باغ ، بلکه در حیاط خانه ها و سایر فضاهای بیرونی. این یک گزینه عملی است که به ما امکان می دهد باغ همیشه عالی و عاری از حشرات باشد. با این حال ، چمن مصنوعی همچنین می تواند منبع عفونت ، قارچ و باکتری شود ،اگر به خوبی از آن مراقبت نکنیم رطوبت ، گرد و غبار ، باقی مانده های احتمالی که ممکن است در نهایت بین برگ ها جاسازی شود ... اینها تنها برخی از ناراحتی هایی است که نصب این نوع محلول های مصنوعی می تواند به همراه داشته باشد. بعلاوه ، اگر در باغ یا تراس خانه خود از این نوع فرشهای سبز استفاده می کنید ، در بحبوحه بحران ویروس کرونا ، مطمئناً این روزها فکر می کنید که نحوه نظافت چمن مصنوعی چیست ؟

منبع: https://www.hola.com/decoracion/20200406164531/cesped-artificial-limpieza-desinfeccion-lejia-gt/